FAQ – najczęściej zadawane pytania

1. Czy żeby dokonywać zakupów w sklepie muszę się zarejestrować?

Tak. Zakupy w sklepie www.zamszowykuferek.pl są możliwe po dokonaniu rejestracji. Ograniczamy zbieranie danych naszych klientów do minimum niezbędnego do obsługi transakcji. Wystarczy podać imię i nazwisko, adres do wysyłki, adres e-mail oraz telefon i można już dokonywać zakupów. Każdy klient po rejestracji uzyskuje dostęp do swojego panelu w którym w każdej chwili można sprawdzić status złożonego zamówienia, zmienić dane do wysyłki.

2. W jakich godzinach mogę składać zamówienie?

Sklep internetowy www.zamszowykuferek.pl działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz złożyć zamówienie zawsze kiedy tylko masz na to czas i ochotę.

3. Jakie są koszty przesyłki?

Koszty przesyłki zależą od tego jak szybko chcesz aby przesyłka do Ciebie dotarła. Koszty przesyłki opisaliśmy szczegółowo w Cenniku kosztów wysyłki, jak również są one widoczne w trakcie składania zamówienia w taki sposób, abyś był poinformowany o ich wysokości przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie, wystawiamy tylko rachunki. Wystarczy w panelu klienta wpisać wszystkie niezbędne dane do faktury, w tym nr NIP, a wraz z towarem zostanie przesłany rachunek. W przypadku gdy pole z numerem NIP nie jest wypełnione zostanie wystawiony paragon fiskalny.

5. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione towary?

Za zakupy w naszym sklepie można zapłacić:

  • przelewem bankowym na konto bankowe naszej firmy (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt, a także w mailu potwierdzającym dokonanie zamówienia),
  • gotówką (przy odbiorze osobistym na terenie Świnoujścia – po uprzednim ustaleniu terminu odbioru).

6. Na jakie konto przesłać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?

Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu maila potwierdzającego należy dokonać przelewu na rachunek naszej firmy nr 86 1020 4870 0000 5702 0069 4026 Pko BP

W tytule przelewu należy wpisać numer swojego zamówienia.

7. Produkt, który chcę zamówić jest niedostępny, kiedy można będzie go zamówić?

Staramy się, aby nasza oferta była kompletna. Jeżeli w chwili obecnej produkt jest niedostępny, napisz do nas aby dowiedzieć się kiedy znowu pojawi się w ofercie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza kontaktowego.

8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przy każdym oferowanym przez nas produkcie znajdziesz ikonkę informującą o terminie wysyłki. Wskazany termin to maksymalny czas jaki może upłynąć od chwili wpływu na nasz rachunek zapłaty za zamówiony towar, a nadaniem przesyłki. Np. jeżeli przy produkcie widnieje informacja 24h oznacza to, że wyślemy zamówiony przez Ciebie towar najpóźniej następnego dnia roboczego od wpływu środków na nasz rachunek. W przypadku gdy termin realizacji zamówienia miałby się wydłużyć zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.

9. Czy otrzymam potwierdzenie wysłania zamówionego towaru?

Tak. Potwierdzenie zrealizowania zamówienia wysyłamy na mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. W każdej chwili można także sprawdzić status zamówienia logując się na www.zamszowykuferek.pl

10. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak. Jeżeli zmienisz zdanie możesz zrezygnować z zamówienia. Wystarczy wysłać do nas maila bądź zadzwonić.

11. Po odebraniu towaru okazało się, że wymiar pokrowca nie pasuje na mojego netbooka, czy mogę go wymienić?

Tak, istnieje taka możliwość. W przypadku gdy chcesz wymienić towar na inny prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu ustalenia szczegółów. W takim przypadku Kupujący pokrywa koszty przesyłki zwracanego towaru i wysyłki nowego.

12. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, zgodnie z Art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od wydania rzeczy.

W przypadku gdy chcesz zwrócić towar w tym trybie skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. Odstąpienie od umowy w tym trybie może nastąpić pod warunkiem, że towar nie był używany oraz ma oryginalne opakowanie w tym metki.

Formularz kontaktowy

Napisz do nas jeżeli masz pytania, wątpliwości, albo chcesz podzielić się z nami uwagami na temat funkcjonowania sklepu. Możesz skorzystać z poniższego formularza.

9 + 14 =

kontakt

+48 604 679 304
info@zamszowykuferek.pl

otwarte

online >> 24h/7

wysyłki >> do godz. 16.00

Pin It on Pinterest

Share This
0